zawiercianskie.pl

Twoje źródło informacji z Zawiercia, powiatu i regionu

Aktualności

Urząd Miasta przedstawił 12 nowych prezesów, dyrektorów i naczelników wydziałów

Zawierciański magistrat opublikował na swojej stronie internetowej pełną listę nowych prezesów i dyrektorów jednostek organizacyjnych urzędu miasta, a także nowych naczelników wydziału urzędu.

Katarzyna Stachowicz – Prezes Rejonowego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Zawierciu

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Studia podyplomowe Master of Business Administration, posiada dyplom Ernst&Young oraz studia podyplomowe na kierunku fundusze strukturalne w Unii Europejskiej. Główny specjalista ds. Rozwoju w Urzędzie Miasta Chorzowa, kierownik działu promocji i informacji w Koksowni Przyjaźń, zastępca dyrektora departamentu komunikacji społecznej w Górnośląskim Związku Metropolitalnym. Dyrektor ds. koordynacji projektów inwestycyjnych w spółce Olmet. Przewodnicząca Rady Nadzorczej spółki Wojkowickie Wody. Poseł na Sejm RP, Radna Sejmiku Województwa Śląskiego, społeczniczka.

 

Grażyna Szlęk – Prezes Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Wrocławskim: uzyskanie dyplomu magistra praw, studia podyplomowe na Wydziale Prawa Uniwersytetu Śląskiego w zakresie prawa gospodarczego, praca na stanowiskach kierowniczych w Hucie „Zawiercie”, członek rad nadzorczych spółek: „HZ-Service”, „Centrum Zawiercie”. Zastępca Kierownika Oddziału Administracyjnego w Sądzie Rejonowym w Zawierciu, prezes SPOG Sp. z o.o. w Zawierciu, pracownik biura zarządu spółki Terminale Przeładunkowe Sławków-Medyka oraz prezes Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zawierciu.

 

Krzysztof Tomczyk – Prezes Zakładu Gospodarki Komunalnej

Wykształcenie wyższe menedżerskie – poziom Master of Business Administration, związany z gospodarką odpadów komunalnych i niebezpiecznych. Pracował w firmie miejskiej w Zabrzu prowadzącej składowisko odpadów komunalnych potem w firmie FCC Environment (ASA) zajmującej się wywozem i przetwarzaniem odpadów w Polsce i Europie zachodniej. Doradca w zakresie przejęcia i zabezpieczenia przez Gminę Pyskowice Składowiska Odpadów Komunalnych wraz z Kompostownią od likwidowanej Spółki Akcyjnej Ekofol II, doradztwo w zakresie przejęcia przez gminę Wojkowice udziałów w spółce między gminnej i doprowadzenia do utrzymania zakładu.

 

Marek Ciepaj – Prezes Zakładu Komunikacji Miejskiej

Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach (doktorat). Praca w przedsiębiorstwach branży surowców mineralnych na stanowiskach zarządczych na terenie województw śląskiego i dolnośląskiego. Prowadzenie projektu w ramach kontraktu eksportowego w Iraku. Praca w instytucie branżowym i biurze projektów oraz kierowanie firmą wodociągowo-kanalizacyjną na obszarze województwa śląskiego. Praca w charakterze zastępcy burmistrza miasta w województwie śląskim. Ukończenie szeregu kursów i szkoleń doskonalących w dziedzinie zarządzania, strategii i organizacji.

 

Maciej Zaremba – Dyrektor Agencji Rozwoju Zawiercia

Ukończył studia podyplomowe na kierunkach: Dziennikarstwo i komunikacja medialna (UJ), Prawo handlowe i gospodarcze (UŚ), Język angielski w biznesie (WSBiF w Katowicach), Marketing i public relations (UE w Katowicach), Prawo samorządu terytorialnego (UŚ), Audyt i kontrola w biznesie i administracji (UE w Katowicach), Prawo w ochronie zdrowia (UŚ/Śląska Izba Lekarska). Obecnie studiuje na kierunku: Menadżer e-commerce i social media na UE w Katowicach. Pracował m.in. w branży energetycznej, badawczej i transportu zbiorowego. Pracował w spółce Energoprojekt-Katowice, IChPW, w Kolejach Śląskich sp. z o.o. i PKM w Jaworznie sp. z o.o.

 

Justyna Miszczyk – Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

Absolwentka Politechniki Częstochowskiej na Wydziale Informatyki i Inżynierii Materiałowej, studia na Wyższej Szkole Biznesu na Wydziale Nauk Stosowanych, specjalizacja z zakresu organizacji i pomocy społecznej, pracownik w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zawierciu, firmy PAKS’d Tychy oraz specjalista ds. obsługi finansowej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie. Koordynator zadań projektów unijnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej. Szkolenia z zakresu m.in: kontroli zarządczej w jednostkach budżetowych i współpracy interdyscyplinarnej na rzecz rozwiązywania problemów społecznych.

 

Dorota Wnuk – Dyrektor Miejskiego Zespołu Obsługi Administracyjnej Szkół

Absolwentka Politechniki Częstochowskiej w Częstochowie na Wydziale Budownictwa i Inżynierii Środowiska w Częstochowie. Uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg przyznane przez Ministra Finansów. Główna księgowa w niepublicznym przedszkolu w Zawierciu, praca w zakresie rozliczania dotacji, kadry, intendentura. Główna księgowa w Biurze Rachunkowym Wyceny Nieruchomości. Prezes Stowarzyszenia “Dla Gminy Włodowice”, Członek Zarządu Powiatu i Komisji Edukacji w Radzie Powiatu Zawierciańskiego, Komendant Drużyny Stowarzyszenie Skauting Jurajski, główna księgowa w spółce “Eko-Poraj”.

 

Augustyn Hejnosz – Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej

Absolwent Uniwersytetu Śląskiego na Wydziale Prawa i Administracji na kierunku administracja i zarządzanie, ukończył Akademię Rolniczą we Wrocławiu z tytułem magistra inżyniera. Licencja zawodowa w zakresie zarządzania nieruchomościami nadana przez Prezesa Urzędu Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast. Główny specjalista ds. eksploatacyjno – technicznych i kierownik w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej.

 

Patrycja Kowalska – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku ekonomia, specjalizacja z zakresu gospodarowania nieruchomościami, studia podyplomowe na kierunku prawo zamówień publicznych, a także na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na kierunku administracja publiczna. Biegły sądowy w zakresie zamówień publicznych, Zastępca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych UM w Zawierciu, Zastępca Kierownika Działu Organizacyjno-Administracyjnego Powiatowego Urzędu Pracy, Główny specjalista ds. zamówień publicznych w PUP, Zastępca Dyrektora w Powiatowym Zarządzie Dróg w Myszkowie, Specjalista Sekcji Technicznej w PZD w Myszkowie, Samodzielny referent w Starostwie Powiatowym w Myszkowie.

 

Kamila Dworak – Naczelnik Wydziału Nieruchomości, Gospodarki Miejskiej i Transportu

Absolwentka Akademii Rolniczej w Krakowie na Wydziale Inżynierii Środowiska i Geodezji na kierunku Geodezja i Kartografia, specjalizacja: geodezja rolna i wycena nieruchomości (dyplom inżyniera). Praca w OSPEL Sp. z.o.o na wydziale montażu. Praca w Urzędzie Miejskim na stanowisku podinspektora i inspektora.

 

Agnieszka Pabisiak – Naczelnik Wydziału Gospodarczego w Urzędzie Miejskim

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie na Wydziale Filologiczno-Historycznym na kierunku filologia polska. Studia podyplomowe w zakresie prawa samorządu terytorialnego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Praca w Urzędzie Miasta w Zawierciu. Pracownik biura poselskiego.

 

Maciej Smoleń – Naczelnik Wydziału Promocji, Kultury i Sportu

Absolwent Akademii Polonijnej w Częstochowie na kierunku administracji publicznej. Praca w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w Wydziale Promocji Powiatu i Współpracy z NGO.

 

Źródło: Urząd Miejski w Zawierciu

10 KOMENTARZY

  1. Brawo Panie Prezydencie! Podstawą dobrego zarządzania są ludzie, ich potencjał, możliwości i kompetencje. Tutaj wydaje się, iż każdy z kandydatów jest właściwym człowiekiem na właściwym miejscu. Czerwony beton wreszcie kruszeje, leśne dziadki pójdą na ciepłe emeryturki, a odwieczni w-f-ści na trawkę kopać szmaciankę. Jeśli ludzie już są, to teraz czas na mądre decyzje i przemyślane działania. Wierzę, że wreszcie coś w tym mieście się zmieni. Przynajmniej pojawił się cień szansy, którą trzeba wykorzystać, pozbyć się tej stagnacji.

  2. Bardzo dobrze że sa zmiany!!!! Raz startowałem na etat. Nieudalo mi się, mimo iż, mam bardzo dobre wyksztalcenie. Od razu było widać, że była ustawka…. pod 1 kandydata, a reszta tylko tłem jako figuranci bez szans….

    • widocznie nie najlepsze, ale faktycznie lepiej tłumaczyć sobie to ustawkami 🙂 Serce mniej boli, a umysł mniej myśli.

    • Jeśli myślisz, ze teraz jest inaczej, to Ci współczuję i przy o kazji sobie też, bo mialam nadzieję na rzeczywiste zmiany. Chyba trzeba stąd wyjechac i to szybko….

  3. Ile sie to slyszy, czyta, ze stan finansów Zawiercia jest fatalny… Więc może radni, i prezydent miasta obniżą sobie swoje zarobki…

    • Do DOBRZE JEST
      Dobre wykształcenie i błędy ortograficzne? “Nie udało” pisze się osobno (nie z czasownikami piszemy osobno),przecinki w dwóch miejscach też niepoprawnie…

  4. A p,Maciej Zaremba to na dwóch etatach: w ZKM jako rzecznik praw pasażera a w Agencji Rozwoju Zawiercia jako dyrektor? To tak się da? I tak można?

  5. Juz 250 tys zl zarezerwowane na nagrody w 2019 r w budżecie miasta.

    Zarządzenie nr 94 z 31 stycznia 2019 r. prezydenta na BIPie zawiercie.eu. No to sie nazywa polityka oszczednosci w Zawierciu…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.