zawiercianskie.pl

Twoje źródło informacji z Zawiercia, powiatu i regionu

Aktualności

Sprawdź jak skutecznie reklamować stronę w wyszukiwarce Google

Nawet jeśli twoja firma od dłuższego czasu gości w internecie, bez skutecznego narzędzia marketingowego możesz co najwyżej pomarzyć o rozwoju i naprawdę wysokiej sprzedaży. Na szczęście jednak twoje problemy mają już swoje rozwiązanie, dzięki któremu w relatywnie krótkim czasie zbudujesz rozpoznawalność marki, zyskasz zaufanych klientów oraz uplasujesz się w czołówce wyników Google. Przy dobrym doborze metod, świat WWW stoi przed twoją firmą otworem. W niniejszym artykule zaprezentujemy dwa najskuteczniejsze sposoby na wypromowanie się w sieci.

Świat Adwords to natychmiastowe efekty i pewność trafficu

Ten typ marketingu z uwagi na swoją formę oraz unikalne działanie jest najczęściej wybieranym sposobem na zdobycie klienta w przypadku początkujących przedsiębiorców. Adwords to narzędzie Google stworzone do zarządzania kampaniami tak zwanych linków sponsorowanych. Nazwa ta dokładnie określa istotę całego mechanizmu, chodzi bowiem o to, że właściciel sklepu internetowego określa swój maksymalny budżet do przeznaczenia na promocję oraz wybiera frazy i słowa kluczowe, przy wyszukiwaniu których mają się pojawiać jego reklamy. Same banery zaś umiejscowione są w czołówce wyników Google, a dokładniej w pierwszej piątce długiej listy. Co najważniejsze Adwords aż roi się od różnych ustawień, możemy zatem wybierać w jakich godzinach i komu będziemy wyświetlać naszą ofertę oraz co będzie głównym sposobem rozliczania z Google. Linki sponsorowane zaczynają działać już około kwadrans po skonfigurowaniu kampanii przez co są niezrównane, gdy w grę wchodzi szybkość działania. To natychmiastowy sposób na zwiększenie ilości internautów odwiedzających twoją witrynę, a pośrednio także liczby klientów.

SEO jako najbardziej długotrwała reklama

Niektórzy specjaliści na hasło „reklama w internecie” odruchowo sięgają po panel Adwords, ponieważ marketing w wyszukiwarce kojarzy im się głównie z tym narzędziem. Nie jest to jednak całość obrazka, na którym oprócz kampanii Pay Per Click i im podobnych znajdują się także takie metody, jak stare, dobre i sprawdzone SEO. Search Engine Optimizaton czyli optymalizacja kodu i pozycjonowanie stron pozostaje może bardziej czasochłonną formą promocji, a na jej efekty trzeba nieco poczekać, mimo to jednak profesjonalnie i rzetelnie przeprowadzone pozwala się cieszyć długotrwałą wartością reklamową często przy znacznie mniejszym nakładzie finansowym, niż w przypadku Adwords. Na pewno zwrot z tego rodzaju inwestycji staje się dużo większy, a kiedy już zgodnie z założeniami dostaniesz się do TOP 3 wyników na dane frazy, twoja strona zapełni się chętnymi i zainteresowanymi kupnem klientami przyciągniętymi wysoką pozycją w Google – zauważa specjalista SEO i PPC z wrocławskiej agencji afterweb.pl.

Źródło: Materiał Partnera

1 KOMENTARZ

  1. Przy wyborze strategii działań reklamowych w sieci warto zwrócić uwagę na dywersyfikację pozyskiwania ruchu. Dobrą praktyką jest rozdzielenie budżetu na kilka różnych działań np. poprawa strony www pod względem ux, pozycjonowanie oraz reklama AdWords. Dzięki temu ruch na stronie generowany jest wielokanałowo i nawet jeśli jeden z tych kanałów działa gorzej to strona nie straci całości ruchu. Trzeba też pamiętać, że w przypadku działań reklamowych w internecie rekomendowane jest wykonywanie pewnych czynności równolegle ponieważ wspierają się one wzajemnie, umożliwiając uzyskanie lepszych wyników. Oczywiście możliwości wykorzystania każdego kanału są zależne od wysokości budżetu. Kwestię podziału środków warto omówić już indywidualnie z agencją, która doradzi jak najefektywniej je wykorzystać.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany.