zawiercianskie.pl

Twoje źródło informacji z Zawiercia, powiatu i regionu

Aktualności

Jak zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowych klientów poprzez marketing internetowy?

Internet stał się nowoczesnym i prężnym kanałem dystrybucji towarów i usług. Szybki dostęp do potencjalnych klientów z całej Polski skutecznie kusi coraz więcej przedsiębiorców. Stworzenie atrakcyjnego sklepu internetowego lub witryny firmowej nie jest jednak gwarancją przyciągnięcia internautów. W osiągnięciu biznesowych celów może skutecznie pomóc marketing internetowy. Na jakie narzędzia warto postawić? O tym opowiemy w dalszej części artykułu.

  1. Pozycjonowanie strony – to najskuteczniejszy sposób na zwiększenie sprzedaży. Rzetelne pozycjonowanie strony pozwoli przedsiębiorcy wygenerować wartościowy ruch na stronie internetowej, który przełoży się finalnie na sprzedaż. Usługa ta obejmuje szeroki katalog działań mających na celu wypromowanie witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Wnikliwy audyt, rzetelna optymalizacja, unikatowe teksty i wartościowe linkowanie jest sposobem na pozyskanie nowych klientów. Warto postawić na współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem, gdyż tylko fachowa obsługa może zagwarantować skuteczne działania. Pozycjonowanie strony przyniesie efekty, na które należy jednak poczekać od 3 do 6 miesięcy pracy agencji.
  2. Google AdWords – kolejnym popularnym sposobem na zwiększenie sprzedaży jest reklama w Google AdWords. Linki sponsorowane znajdują się ponad organicznym wynikami wyszukiwania z oznaczeniem “Reklama”. AdWords daje natychmiastowe efekty. Przedsiębiorca po wpłaceniu środków pieniężnych na konto i ustawieniu reklamy może natychmiast obserwować wzrost ruchu na stronie. Reklama ustawiana jest na wybrane frazy i słowa kluczowe. Minusem Google AdWords jest koszt, który w przypadku branż konkurencyjnych jest wysoki. Kampanie linków sponsorowanych sprawdzą się jednak przy promocji produktów i usług sezonowych lub firm z branż niszowych. Google AdWords jest też dobrym wsparcie promocji firmy w oczekiwaniu na efekty usługi pozycjonowania.
  3. Content Marketing – innym skutecznym narzędziem promocji firmy w internecie jest content marketing. Wartościowe treści na stronie internetowej czy specjalistyczne artykuły na blogu budują zaufanie klientów. Dodatkowo nasycenie słowami kluczowymi treści na stronie wpływa korzystnie na ocenę witryny przez boty internetowe. Przyciąganie czytelników poprzez wartościowe treści to świetny sposób na pozyskanie nowych klientów. Atrakcyjne treści warto też prezentować w social media, by jeszcze bardziej zwiększyć szanse na biznesowy sukces.
  4. Email Marketing – ciekawe treści i atrakcyjne promocje przesyłane za pośrednictwem email marketingu to skuteczny sposób na pozyskanie nowych klientów. Tworząc atrakcyjne banery z aktualnymi promocjami możemy również skutecznie zachęcić osoby niezdecydowane do dokonania zakupu. Bardzo istotnym elementem prowadzenia biznesu internetowego jest pozyskiwanie stałych klientów. Wysyłając atrakcyjny newsletter lub rabaty dla użytkowników, którzy skorzystali już z naszych usług lub zakupili oferowane produkty możemy ich przekonać do kolejnej transakcji. Email marketing to ciekawe narzędzie marketingu internetowego, które warto wykorzystać przy każdym biznesie w sieci.

Źródło: Materiał Partnera

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.